Obvion wordt beloont voor verantwoorde hypotheekverstrekking
Met de Nederlandse Verzekeringsawards willen de organisatoren kwaliteit zichtbaar maken en kwaliteitsimpulsen stimuleren. Douwe Dijkstra, Adjunct Directeur bij Obvion: “Het voortouw nemen in verantwoorde hypotheekverstrekking betekent lef tonen en keuzes maken. Dat is niet altijd makkelijk. Wij gaan niet mee in een risico of prijsconcurrentie die ten koste gaat van de goede nachtrust van onze klanten. Wij blijven verantwoorde hypotheken aanbieden tegen eerlijke en uniforme tarieven.”
Consumenten beschermen en ontzorgen
Obvion liet gisterenavond BNP Paribas Personal Finance en REAAL achter zich. Met trots werd het Gouden Schild (= bijhorende prijs) in ontvangst genomen. John Smulders, Directeur bij Obvion: “Het doet ons goed dat de missie die wij hebben geformuleerd om de consument financieel te ontzorgen wordt gewaardeerd. Wij werken doelgericht aan meer bewustwording bij de consument. Transparant en helder communiceren is daarbij een voorwaarde voor succes.”
Om de consument in financieel moeilijke tijden te ontzorgen ontwikkelde Obvion een pakket aan diensten; TijdelijkeVerhuur bij dubbele woonlasten, RenteParkeren en een BudgetPlanner. Ontzorgen betekent niet alleen er voor de klant zijn als het even tegenzit. Het betekent ook voorkomen dat klanten niet meer lenen dan zij met hun inkomen aankunnen of dat verantwoord is ten opzichte van de waarde van de woning. Al twee jaar op rij blijkt Obvion de beste hypotheekvoorwaarden te hebben (onderzoek door MoneyView). Independer onderzocht hoe klanten hypotheekaanbieders waarderen en zegt, “Obvion informeert duidelijk, komt beloften na en staat klaar voor de klant. Obvion behoort tot de vijf beste hypotheekverstrekkers”.
Samenwerking met beste tussenpersonen
Dankzij het partnership dat Obvion aangaat met haar selecte groep tussenpersonen, krijgt de klant op basis van betrouwbaar advies een passende hypotheek. Obvion ontwikkelt instrumenten om haar tussenpersonen te ondersteunen in het geven van goed advies. Hiervoor biedt Obvion opleidingen, klantpanels, instrumenten zoals het Portefeuille Platform en minicongressen, waarbij de kwaliteit van advies en de zorgplicht de leidende factor is. Vorig jaar ontving Obvion de Blauw ‘Performance Award’ met name voor een snelle afwikkeling van offertes, waarmee de klant snel weet of het gewenste huis op verantwoorde wijze binnen zijn bereik ligt. Dijkstra: “Het bieden van verantwoorde hypotheken is een verantwoordelijkheid die wij samen met onze tussenpersonen aangaan. Daarom wil ik bij deze ook hen feliciteren met het behalen van deze mooie prijs.”
Wenst u meer informatie (contact) of een persoonlijk hypotheekadvies? Wij helpen u graag verder.
Zie ook: www.obvion.nl