8.1
8.1
uit 3.466 reviews.
89% beveelt ons aan!
Logo van Kiyoh

Laat een review achter via deze link

  • Fantastisch eerlijk en transparant

    Via de website informatie aangevraagd en snel gereageerd. Via de telefoon was meneer erg duidelijk en begripvol. Hier zou ik zo een hypotheek afsluiten.

  • Duidelijke site

    Met het beantwoorden van slechts enkele vragen wordt snel duidelijk gemaakt wat er mogelijk is.

  • Vriendelijke, snelle en professioneel advies.

    Smiddag’s een afspraak gemaakt voor de zelfde avond. Enorm goed geholpen door de vriendelijke adviseur. Nu, een week later, is vrijwel alles rond.

  • Erg nuttig

    Werd goed geluisterd, en kreeg de juiste informatie.

  • Wij zijn voor de volle 100% tevreden !!

    Zeer duidelijke en vriendelijke uitleg. Verder nemen ze genoeg tijd om het goed uit te leggen. Zodat wij voor ons de goede bijpassende hypotheek vorm hebben gekozen.

  • zie hierinder.

    Er staat goede informatie in. Nadere toelichting nog wel een aantal punten. Bij u is niet bekend of ik een hypotheek heb en wast ik er voor moet betalen. Een paar jaar gelden heb ik een nieuwe hypotheek afgesloten met een rente looptijd van 20 jaar. Ik betaal geen aflossing en het rentepercentage is 2,3…

  • Te mooi om waar te zijn

    Jammer dat jullie mij niet van dienst konden zijn

  • Overzichtelijk, laagdrempelig persoonlijk contact

    Aantrekkelijke online omgeving om je te oriënteren op de verschillende onderwerpen. Overzichtelijk met laagdrempelige mogelijkheid om contact te laten opnemen.

  • Overzichtelijke site met veel tips

    Krijg steeds een mail als de rente stand veranderd, je blijft goed op de hoogte.

  • Binnen een dag een gesprek geregeld

    Het gesprek met de deskundige maakte in een half uur duidelijk wat de mogelijkheden zijn en waar op dat moment de voordeligste hypotheek verkrijgbaar was.

  • zeer overzichtelijk

    De afhandeling i.v.m. het aanvragen van een offerte laat te wensen over

  • Ok, maar zou meet service kunnen

    Handige website maar er zouden nog meer mogelijkheden zijn om de service te verbeteren.

  • ok. short discussion.

    i asked about specific product, but respondent offered a home visit by broker, which i did not need.

  • Advisering was puur gericht op de huidige marktaanwezigheid.

    Praktisch gericht advies: de huidige situatie handhaven! Niet oversluiten, niets wijzigen. Een antwoord dat wij zelf al hadden verwacht.

  • Goede communicatie

    Ik werd aan de telefoon goed geholpen. Ik heb echter een andere keuze gemaakt, waardoor ik niet verder ging met deze organisatie.

  • snel en goede verwijzingen

    Via de site ben ik op het goede spoor gekomen.